Ayuntamiento de Burgui

Norberaren eta hirugarrenen cookie-ak erabiltzen ditugu erabiltzaile gisa duten esperientzia hobetzeko. Webgune honetako edozein estekatan klik egitean, zure nabigatzailean horiek instalatzeko baimena ematen diguzu.

07/06/2023

Burgiko bainu-gune naturalean foodtruck edo antzekoetarako espazio publikoaren erabilera alokatzeko eskaintza

Zerbitzua garilaren 1ean hasiko da, eta udako hilabeteetan eman ahal izanen du

Iraupena

Zerbitzua garilaren 1ean hasiko da, eta udako hilabeteetan eman ahal izanen du zerbitzua, udalarekin adosturiko ordutegian eta egunetan.

– Prezioa

Alokairuaren prezioa hilean 150 €-koa izanen da, eta hileko lehen egunean ordaindu beharko zaio udalari.

– Eskabidea aurkezteko lekua eta epea

Eskabideak aurkezteko epea garagarzaroaren 7an hasiko da, 09: 00etan, eta garagarzaroaren 16an, 13: 00etan amaituko da, Burgiko Udaleko Erregistroan edo info@bugui.es helbide elektronikoan, ezarritako epearen barruan, eta identifikazio-datuak, telefono-zenbakia eta helbide elektronikoa erantsi beharko dira.

Esleipen-prozesua

-Udalak aurkeztutako eskabideak baloratuko ditu eta emaitza herriko iragarki-taulan argitaratuko du.

– Formalizazioa:
Esleipena egin ondoren, alderdiek formalizatuko dute, eta esleipendunak honako agiri hauek aurkeztu beharko ditu:
-NAN, AIZ edo IFK
-Zerga betebeharren ordainketan egunean egotearen ziurtagiria
-Gizarte Segurantzarekin ordainketan egunean egotearen ziurtagiria
-J.E.Z. (Jarduera Ekonomikoaren gaineko Zerga)
-Erantzunkizun zibileko póliza eta ordainagiria
-Osasuneko erregistro-zenbakia
-Elikagaien manipulatzaile txartela
-Gizarte Segurantzaren azken kuota

– Fiantza ordaindu: 200€

– Esleipendunaren betebeharrak
– Izozkiak, edariak, snackak, pintxoak eta sukaldaritzako gainerako elaborazioak zerbitzatzea. Baimendutako merkataritzatik etorri beharko dute, betiere zerbitzuak modu egokian eskainiz eta garbitasunari, osasungarritasunari eta higieneari buruzko legezko baldintzak betetzen direla bermatuz.

– Esleipendunaren ardura izanen da inguruneko segurtasuna kontrolatzea.

– Garbiketa-produktuak esleipendunak ordainduko ditu.

– Mahai eta aulkietako altzariak esleipendunaren kontura izanen dira, eta ezin izanen dira 15 mahai baino gehiagokoak izan, eta Udalak ezarriko duen lekua errespetatuko da.

– Behin zerbitzua amaituta, eta 15 eguneko epean, jarduera hasi zen baldintza berberetan utziko da lekua, Udalak egiaztatuko du eta ez da elementurik kanpoan geratuko.

– Jendaurreko komunikazioan eta arretan bereziki zainduko da emakumeen eta gizonen arteko berdintasuna, eta ez da diskriminaziorik onartuko.

– Kartelak ele bitan egon beharko dira beti (euskara/gaztelania)

– Zarata-mailek ezin izaneno dituzte indarreko araudian ezarritako mugak gainditu.

– Esleipendunak ingurumena babesteko neurriak hartuko ditu. Hondakinen kudeaketa egokia egiteaz gain, kontuan hartuko dira udal langileek zerbitzuaren funtzionamendurako eskain diezazkieketen aholku onuragarriak.

– Esleipendunak zerbitzua emateko beharrezkoak diren produktuak erosi eta salduko ditu, eta produktu horien kalitateaz eta egoeraz arduratuko da.

– Material organikoa edota biodegradagarria botatzeko baxera edo garbitu eta berriro erabil daitezkeen materialak (zeramika, beira) erabiltzea.

– Esleipendunak ontzi-garbigailu industrial bat izan beharko du bere ekipamenduan.

– Esleipendunak sortutako ur grisak jaso eta horretarako prestatutako hustubide batean hustu beharko ditu.

– Esleipendunak behar bezala kudeatu eta birziklatu beharko du sortutako zaborra.

– Bezeroei komunen berri emateaz arduratuko da.

– Alderdi esleitzailearen betebeharrak

– Errentariari ur-hornidura eta argi-korrontea ematea.

– Bainatzeko gunearen ingurua higiene-baldintzetan mantentzea.

– Pasealekuaren goiko aldean dauden komun eramangarriak garbitzeaz arduratuko da.

Ikuskapena

Udalak funtzionamendua, barne-ordena, ordutegiak, garbitasuna edo osasungarritasun-baldintzak ikuskatu eta kontrolatu ahal izango ditu. Edozein arau-hauste hautemanez gero, akta egingo da eta ohartarazpen bat egingo da.

– Fidantza.

Fidantza 200 €-koa izanen da, kontratua formalizatzean entregatu beharko dena, eta instalazioak ikuskatu eta kontratua amaitzean nola dauden egiaztatu ondoren itzuliko da.